domingo, 20 de enero de 2008

Lesende - Sálvora

Com moitos apuros solventou o Lesende o partido contra o Sálvora na casa. A pesares de que no minuto 30 o marcador sinalaba un claro 4-1 a prol dos locais(goles de Chicho, Alberto Rial, Hugo e Julio), os visitantes saliron máis enchufados na segunda metade e lograron empatar o encontro e dispuxeron de oportunidades pra porse por diante.
Co 4-2 Julio marrou un gol a portería baleira que podería ser o gol da tranquilidade.
Alberto Rial a 5 minutos do final anotou o gol da victoria.
Resultado final: 5-4

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Sede obxetivos e non defendades o equipo pase o que pase.
Somos un dos equipos mais castigados da categoría e Fonsi xa non e a primeira vez que perde os papeles. Na Puebla xa fixo o ridículo e ahora en Xuño. Mal vamos si seguimos o exemplo do adestrador e trasladamos o terreo de xogo a súa malaeducación e violencia.
A diretiva debería tomar medidas, porque xa chove sobre mollado.

Anónimo dijo...

Estou de acuerdo contigo en moitas cousas, pero en outras non.
A min tamen me gustou o arbitro pero ainda que non fora así, creo que un entrenador ten que ser persoa por encima de todo, correcto e educado e dar exemplo diante dos seus xogadores. Hai tempo que Fonsi perde os papeles con frecuencia e para min esa non e a imaxe que quero que trasmita o meu equipo. Por eso pasa despois o que pasa. E o exemplo e que con nos sempre hai leña, non hai fair play. Un día andamos a trompazos na puebla, outro día montamola en Xuño, este fin de semana quedamos mal cos do Salvora repartindo de todo menos bo xogo,e para salvar os papeles metemos un gol cando todos eles estaban parados atendendo un xogador lesionado. Para min así non é e hai tempo que vexo cousas que non me gustan. Pero a diretiva é sabia e quizás cando se den conta sea tarde e ca sua atitude defensora e pouco objetiva do que está pasando nos están levando tamén polo mal camiño. Unha pena porque as cousas iban bastante ben. Deberíamos tomar medias XA.

Anónimo dijo...

Boas tardes,
Non está ben que un entrenador perda os papeles nun partido, pero temonos que dar conta que as veces dende a grada axudase moi pouco, e dende o campo menos todavía.
Claro que non e normal que un entrenador se encare co arbitro, pero o que tampouco e normal e que sexa o arbitro o que se vaia encarar co entrenador en tono chulesco, e que se pase toda a segunda parte ameazando os xogadores do Lesende (algún pode ser que o merecese pero non todos) con expulsalos cando os do xuño campaban as suas anchas e cortaban o xogo con entradas mais que merecedoras de tarxeta.
Referente o partido co Salvora, o último Gol foi marcado cun xogador do Salvora no chan, pero decir tamén que nas ultimas catro contras que levaba feitas o Lesende co 4-4 no marcador sempre había algún xogador do Salvora no chan (volvemos a polémica de sempre), e mais, o Salvora debería de haber estado case toda a segúnda metade cun home menos, o nº5 fartouse de dar leña, pero o arbitro no seu afán de non sacar tarxetas mantuvoo no campo(por certo un dos mellores arbitros que vin esta temporada salvo por dous detalles).
Por tanto eu creo que debemos seguir apoyando o técnico e o equipo, e demostralo domingo a domingo sabendo comportarnos "TODOS" e non caldeando o ambiente.

Saudos, pra todo o aficionado o fútbol.

Anónimo dijo...

Bos días, estou totalmente de acordo co último comentario pero tampouco estou en desacordo cos anteirores, si ben e certo que os arbitros non nos regalan nada tamen hai que pensar que ca actitude do mister na maioria dos paritods o unico que estamos conseguindo e que os arbitros nos empecen a tomar chirria e o unico que se fai e perxudicar o equipo, asi que eu creo que o mellor seria que a Directiva lle dera un toque de atención e es comporte como debe comportarse sabendo que el foi xogador e unhas veces che dan e outras che quitan.

Un saludo e aupa LESENDE

Anónimo dijo...

BOS DIAS, RESPETO INTEGRAMENTE TODOLOS COMENTARIOS QUE FAGADES SOBRE TODO CANDO DEFENDEDES O CLUB, SO TENDES QUE MIRAR ONDE ESTAMOS, AGORA SÍ O UNICO QUE TEÑO QUE DICIR É QUE AS MIÑAS CRITICAS HACIA OS ARBITROS SON UNICAMENTE PARA CONSEGUIR O QUE NOS CORRESPONDE E PODER ESTAR ONDE ESTAMOS OU INCLUSO DONDE NOS PERTENCERIA ESTAR. ESTOU SEGURO QUE A VOS IMPORTAVOS O LESENDE, PERO O QUE ESTOU MAIS SEGURO E QUE NON VOS IMPORTA MÁIS QUE A MIN. POLO TANTO SEGUIREI FACENDO AS COUSAS A MIÑA MANEIRA E O QUE PENSE QUE ESTOU EQUIVOCADO QUE MO DIGA A CARA , E NON BAIXO UN ANONIMO, PORQUE PENSO QUE NIN DO LESENDE É.. PENSO QUE POSIBLEMENTE EN MOITOS LANCES ME POIDA EXCEDER, PERO OS QUE ESTAN NO CAMPO, COMO SE POIDO VER ESTA SEMAN, POIDERON VER QUE COMO BAIXES UN POUCO A GARDA,PASA O QUE PASA, SAUDO A TODOS....

Anónimo dijo...

menudos huevos que tes fonsi. ainda sacas peito home. hai que recoñocer que o lesende está arriba pero os modos e as formas que ti tes non gustan. unha cousa e defender o lesende e pcriticar os arbitros e outra moi distinta son as tuas actitudes agresivas el chulescas. e tranquilo que eu cho digo a cara cando queiras. E si son do lesende e conocesme. si non fora non iba a ver os partidos os que me estou referindo. Cambia que mellor nos irá e si non vaite que ca tremenda categoría que ti tes sobraranche equipos. Pronto vas ter o banquillo do deportivo da coruña libre. Recapacita fenómeno que te peleas con todo o mundo e xa e evidente na categoría que eres un indeseable. Defender o equipo si, pero non de este modo, que parece que solo sabes andar as ostias para arreglar as cousas e esto e fútbol e non boxeo.

Anónimo dijo...

jorge dile a tus "amiguitos", que favor no te estan haciendo ninguno, que te animen para seguir entrenando y poder jugar que echando al mister posiblemente juegues menos, que ahora.... aupa lesende.

Anónimo dijo...

VOU DAR POR PECHADO O TEMA, PORQUE ME PARECE UNHA CONVERSACION TAN ABSURDA QUE NON LEVA A NADA, EU SEGUIREI ACTUANDO DA MANEIRA QUE ME PETE, PORQUE SON ASI E ORGULLOSO ESTOU DE SELO, NON O PODO EVITAR, PARA ALGUNS SERA PERDER OS PAPELES, PARA MIN E TER CARACTER, O QUE NON LLE GUSTE QUE SE FASTIDIE, QUE TAPE OS OIDOS, PECHE OS OLLOS OU QUE NON VEÑA OS PARTIDOS...DAME IGUAL,NON LLE PODO GUSTAR A TODO O MUNDO... O QUE NON ME DA IGUAL E QUE TANTO SEXA PARA APOIARME OU PARA CRITICARME SE FAGA DE FORMA ANONIMA, E DE XENTE MOI COBARDE, E DE TREPAS, E MENOS QUE NOMBREN A ALGUEN DA MIÑA PLANTILLA, PORQUE O LESENDE PODE PRESUMIR DE SER UN EQUIPO UNIDO, ESAS SUPOSICIONS FANSE POR CULPA DE XENTE QUE COMA VOS ESCRIBE SEN DAR A CARA, ANIMO LESENDE

Anónimo dijo...

ademais de maleducado e agresivo acabas de demostrar que eres un prepotente e un chulo. e actúas así porque hai unha diretiva que cho consinte. E o de equipo unido parececho a ti porque hai tempo que sabes que entre nos hai diferencias e grandes. e para o que cobras ben podías ter outros modales, mais educación e menos prepotencia e chulería
aupa lesende sí, pero contigo non

Anónimo dijo...

VEÑAS EQUIPO ESTADES A FACER UN BO TRABALLO TODOS XUNTOS ESTADES DE 4º E NON BOS DEIXEDES LEVAR POR COMENTARIOS DESTRUCTIVOS QUE O UNICO QUE INTENTAN E FACER DAÑO, XA PODEDES VER,NIN SEQUERA TEN O VALOR DE DECIR QUE É, EU ENTENDO Ó ADESTRADOR, PENSAMOS E E TODO FACIR PERO É O UNICO QUE ESTA A DAR A CARA. SEGUIDE LOITANDO A PROCURA SO ASCENSO.

Yors dijo...

respecto do comentario de data 23 de enero de 2008 16:35, simplemente decir que eu non teño nin idea de quen ou quenes están detrás dos anónimos. O que si teño por seguro é que non son amigos meus. Se ditos anónimos non teñen o que teñen que ter para firmar co seu nome verdadeiro e aínda por riba saen con acusacións hacia a miña persoa sen base nen fundamento, non me queda outra opción que volver a por a identificación obligatoria nos comentarios, tal e como estaba antes. Vos o quixestedes e tanto me da que a partires de agora esto volva a estar tan deserto coma ó principio.